
Kalite
Politikamız
-
Her zaman müşteri ve müşteri malına ait bilgi gizliliğini korumak ve sağlamak.
-
Tecrübeli, nitelikli, profesyonel teknik personellere ve doğru kaynaklara sahip olmak.
-
Yaptığımız her işi ilk seferinde ve sürekli olarak doğru yapmak.
-
Kalite yönetim sistemine uygun olarak tüm faaliyet ve süreçlerde, sistematik ve planlı bir şekilde tüm teknik personellerimizin katılımıyla, sürekli iyileştirmeyi ve gelişmeyi sağlamak.
-
Müşteri memnuniyetinin ölçülmesi ve müşteri beklentilerinin değerlendirmesini geleceğe dönük iyileştirmeler için kaynak kabul etmek.
-
Müşterilere daha iyi hizmet verebilmek için, teknolojik ve çağın gerektirdiği tüm yenilikleri takip ederek imkanlar dahilinde uygulamak.
-
Müşterilerin değişen ve gelişen ihtiyaç ve beklentilerinin tamamına ve en üst düzeyde cevap verebilmek.
-
Kalite bilincini taşıyan güler yüzlü yönetim anlayışı ile en üstün kalite ve mevzuata uygun olarak etkin, verimli ve zamanında güvenilir hizmet vermek.
-
Çalışanlarının sağlığını, güvenliğini, bugününü ve yarınını güvence altına almak, bağlılığını ve memnuniyetini artırmak amacıyla sürekli aktiviteler düzenleyerek eğitim ve bireysel gelişimini artırmak, şeffaf yönetim ilkesi doğrultusunda bilgi, sorumluluk paylaşımı ile yetkilendirilmiş takım ruhunu sürekli zinde tutmak.
